Mad på skolen

SKOLEMAD har vist sig, at være en stor succes. Bl.a. spiser flere af børnene nu noget, som de ikke troede, de ville spise, måske fordi de ser andre børn spiser maden. Lone Poulsen (SFO) og Lone Jacobsen er vores madteam, som står for SKOLEMADEN. Maden tilberedes i skolekøkkenet, og derfor er der også kommet skærpet krav om brugen af skolekøkkenet. Vi har opdelt køkkenet, så den ene halvdel bruges til SKOLEMAD og den anden til hjemkundskab.

Ang. prisen har vi set på, hvad I betaler for et børnehavebarn. I prisen vil der altid være formiddagsmad (½ stk.frugt + brød) kl. 9,35 samt frokost kl.11,30. Menuen for en uge vil bestå af to dage med rugbrød, en dag med sandwich samt to dage med varmt mad/andet.

Pris:

Tilmelding for en måned:

1 barn                             500 kr. (25 kr. pr. dag)

Flere søskende                250 kr. pr søskende

Pris for en dag:

1 barn 30 kr.

Bestilling og betaling af mad foregår elektronisk. I skal gå på skolens hjemmeside www.thorupklimskole.dk og trykke på ”SKOLEMAD”. Et nyt vindue åbner sig og I skal ”Opret konto”.

Vil I tilmelde flere børn, så start med ét barn og derefter bliver I spurgt om I vil oprette søskende.

Der er flere valgmuligheder for betaling, men hjemmesiden guider jer igennem.

Menuen finder I på siden, når I har oprettet en konto. Ønsker i at bestille/betale for en måned, skal I gå ind i under ”periodebestil” øverst på siden. Den er sat op til 20 dage = en måned. Ønsker I at bestille enkelte dage, så klikker I på de dage, I vil bestille til. I kan sætte den op til automatisk betaling, og når barnet har fået mad i 20 dage, så får I rabatten. Det lyder lidt indviklet, men det er lettere, når I sidder ved computeren.

Har I spørgsmål er I velkommen til at kontakte mig. I kan komme forbi skolen, ringe til skolen tlf.nr. 72578100, eller I må meget gerne ringe til mig på. Tlf. nr. 61744401. Også selv om det er om aftenen!!

Sidste frist for bestilling er samme morgen kl. 7.30.