Samlet vision

Thorup-Klim Skole og Storkereden

Et godt sted at være - et godt sted at lære

Vi er en folkeskole med elever fra 0.-6. klasse og er en del af Thorup-Klim Samdrift. Samdriften består af vuggestue, børnehave, skole og SFO. Vi kan tilbyde jer den ”røde tråd” for jeres børn fra 0 – 13 år. Børnene oplever på den måde ikke skift imellem afdelingerne.

Det, at der både er store og små sammen gør, at børnene udvikler tolerance og lærer at tage hensyn til hinanden og indgå i fællesskabet på tværs af alderstrin.

Vi er et anerkendende og trygt sted, hvor samarbejdet er godt og hvor alle lærer en masse.

En gang om ugen deltager de ældste fra børnehaven til morgensang på skolen.

Derudover holder Storkereden og Skolen en fælles emneuge i efteråret, som afsluttes med en ”fest” i hallen for børn, forældre og andre interesserede. Her optræder børnene, med det de har øvet i løbet af ugen.

Skoleudviklingsplan 2022-2024

Shape Created with Sketch.

Styrket pædagogisk læreplan 2022

Shape Created with Sketch.